24 Temmuz 2008 Perşembe

ARAMIZDAKİ

aramızdaki diye şiir yazmış biri .bana bu büroda hemen ibr yazı yamza isteği iuyandırdı bu söz...
aramızdaki.
hakikaten aramızdaki, ne güzel laftır değil mi?
herkesin arasında olur biter binbir türlü işve cilve ve bunun gibi bir sürü şey.dokunup da tanıyamadığın, söleyemediğin ya da hiç söylemeye gerek görmediğin şeylerdir aramızdakiler, onların arasındakiler, insanlar arasındakiler ve kadın erkek arasında olup biten, bazen olmaya yazan şeyler...
devamlı arabalar geçiyor bu caddeden.devamlı klakson sesleri...inanır mısın alıp başımı gidesim gelmiyor.allah seni inandırsın ki canım alıp başımı gidesim istemiyor...bu kalabalıkta, bu seslerde, bu çekiç atışlarında, klavye tıklarında, sıcaklıkta eriyip şu çapraz masaya adeta bir sakız gibi yapışasım geliyor. yapşayım ve orada bir yanım kalakalsın istiyorum.orada kalsın ki gelecekte olup bitenleri görsün ve duysun şu erimiş ve yapışık sakız.
bula bula sakız mı buldun?
ola ola sakız mı olacaksın?
aman tanrım etme eyleme bir kalem olmayayım şu avukatlık bürosunda, bir kağıt olmayayım.
aman ha!
aramızdaki bu arada kalanlar ,güzel sohbetler bende kalsın. ben mutluyum sohbet hatıralarımla.
seni görürüm veya görmem. tıpkı insanın ölürüm belki bugün yarın cenazem kalkıverir üsküdardan diyememesi gibi birşey bu.nerden bilirim hangi noter nerede beni sana getirir. güzel böylece oturmak, sakin ve usul usul bakıvermek sana. bu sıcak, belki de kahrolası havada bir büroda, bir klimasız büro odasında,yüksek tavanlı dört duvarda ,ne bileyim burada işte...

güzel kahkahalar, adrenalinli koşuşturmalar güzel.
bana tanıdık bu kahkahalar, bu aramızdakiler.
bu aramızdakiler bırak aramızda kalsınlar.
bırak derken ben bana bırak diyorum. elbette aramızda kalacak bu sıcak güniçi sohbetler,güzel bir akdeniz akşamı gibi, rüzgarın esmediği bir akşam ben bu aramızda kalanları düşünürüm bir ara.
ve birgün karşılarız başka bir sıcak havada belki dört duvar belki göğe yükselen ağaçlar arasında.
aramızda kalsın.

Hiç yorum yok: