21 Mayıs 2009 Perşembe

Gidilmesi gereken bir yer : CAFE ZADE RESTAURANT





Merhaba!

Bugün benim annemin doğumgünü.O yüzden size bir mekanı tanıtmak istedim.Eğer birlikte olmuş olsaydık onu Cafe Zade Restaurant'a götürürdüm.Cafe Zade tam tamına 7 yıldır gittiğim bir mekan.Uygun fiyatları,sıcak atmosferi ve çok ama çok lezzetli yemekleriyle benim favorim mekanlarımdan birisi.En son 6 ay önce gidebilmiştim.Yılbaşı tatili için İstanbul'a geldiğimde hiç tereddüt etmeden Zade'ye gittim.Bu mekan Taksim Sıraselviler Caddesi'nin paralelinde bulunmakta.İki katlı bir cafe-restaurant.Mönüsünde, Türk ve dünya mutfaklarından seçmeler mevcut.Mezun olduğum Sainte Pulchérie Fransız Lisesi'nin tam karşısında bulunmakta Cafe Zade.Günün her saatinde Sp öğrencilerini ve çalışanlarını ağırlar.Önerebileceğim 10larca yemek var ama benim favorim Zade'nin muhteşem Fettucine Alfredo'su.Tavuklu ve kırmızı etli Fettucine'nin ikisini de öneririm.Yoğurtlu Kebabı da arkadaşlarımın çoğunlukla tercih ettiklerindendir.Tatlılardan meyveli krep ve kızarmış dondurmayı öneririm.Her türlü makarna ve salatayı gerçekten usulüne uygun şekilde Zade'de yiyebilirsiniz.Ana yemeklerden Cajun Chicken gerçekten muhtşemdir.Sosunu hiçbir yerde bu kadar güzel yapamazlar.Cajun Salatası da kalori almak istemeyenler için idealdir.Anadolu yakasında oturup sadece Zade'de yemek yemeye gelen tanıdıklarım var.Zade Restaurant'ı kesinlikle herkese öneriyorum.Oraya gün aşırı giden Fransızların ve fransız kültürüyle yetişen öğrencilerin damak zevkine güvenin!
CaFE ZADE RESTAURANT - Katip Çelebi mah.Çukurluçeşme sok.No:18-BEYOGLU
Görüşmek üzere!Mutlu Günler!
MERVE ARCASOY

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazınız için teşekkürler..Yemek fiyatları yaklaşık ne kadar acaba?