11 Aralık 2009 Cuma

ADAMIN AĞZINI BOZDURTMAYIN

Neden birilerinin götleri kollanıyor? Avrupa korkusu neden? Kim lan bu Avrupa Birliği ve Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi? Hayır, açarım, kaparım. Benim değil mi bu devlet, bu halk. İster sürgün ederim,ister Kızılay da sallandırırım, ister Sivas ta yakarım kime ne?
Bu beni ilgilendirir . Bu benim mahkemem, benim anayasam, benim hakimim,benim medyam,benim mikrofonum.Ben konuşurum ulan! Ben asarım, keserim, kelle uçururum. Ben geceleri çocuk korkutulan milletin deviyim, ben yeniçeriyim. Ben kan akıtırım, ben mahpus damında kan kustururum vatandaşıma. Ben askerimi katlettirip, üstüne bir bardak su içmem kardeşim.
Ben düşman kanını ab-ı hayat bilirim. Bana kan aktırttırmayın. Ben petrol peşinde koşmam arkadaş, ben sivil hak yok etmem. Ben uzaklara yolladım, öldülerse bu haktan. Ben özür dilemem. Ben dinkardeşi bilirim kendime onun bunun çocuklarını, savaşlarda yerim sırtıma hançeri. Ama iç işime karışmayın. Ben çaldırıyorum bu çanları İstanbul’da. Ben Ayasofya’ya Minare dikmiş adamım. Bana yıktırtmayın halkımın gönül tahtlarını. Askerin annesine küstürtmeyin beni. Ölen evlat vatan evladı. Düşmansa sıra arkadaşım. Sıra arkadaşım hata yaptıysa öğretmen kalemini kırar! Hakimi efendim bilecek, Türk’ü kızdırmayacaksın.

Demokrasiyi git açık denizlerde ara. Akdeniz’de batık bir antik yunan gemisi o. Yakındoğu’da deniz yok, demokrasi de. Muamele ona göre. Boş hayallerle dava harcı ödeyip dava açmayın kardeşim. Akıllı olun, değiştim deyin. Uslu durun, mikrofon senin, sabaha kadar konuş. Ama güzel kardeşim sivil halkıma el uzatma. Elini kırmam, parmaklarını kırarım. Persli bir cellat olur keserim kelleni, Roma askeri gibi at peşi sıra süründürürüm.
Kapattık bitti. Açarlar güzel kardeşim. Şimdilik böyle. Rahat duraydılar. Benim hakimim ne yapsın. Anayasa böyle diyor.
Oldubitti güzel kardeşim, bugün olmaz yarın gel. Bir çay iç, yarın bakarız. Ne yapalım, Müdür Bey yerinde yok. Sen öğleden sonra bir gel, bakarız.

Sarhoş kişi ağzını bozduysa, Osmanlı tokadını basacaksın.

Merve ARCASOY

Hiç yorum yok: