11 Aralık 2009 Cuma

İYİ GECELER MARCEL








''Neden?'' diye sordu kendi kendine.Günlerdir salonun orta yerinde duran çamaşır selesine yöneldi.Eğer o çamaşırlar toplamazsa kimse toplamayacaktı.Siyah çorapları, siyah iç çamaşırları, siyah tişörtlerini katladı.Koltuğun üzerine koydu.Sonra da bu çamaşırları yerine kim koyacak diye düşündü.Perdeyi çekip pencereyi açtı.Aşağıda sigara içen orta yaşlı insanlar gördü.Onların kafasını yukarı kaldırmalarından korkarak içeri girdi.Masanın üzerinde duran lambayı söndürdü.Üzerinde yollanacak postaların,kütüphaneden ödünç alınmış kitapalrın, evrak gömleklerinin oldsuğu koltuğa oturdu.Televizyonda ikinci kanalı açıp bakmaya başladı.Ekrana bakıyordu.Gözleriyse başka yerlerdeydi tıpkı aklı gibi.

''Neden?'' diye sordu kendi kendine Clémentine.Marcel neden Emilie'ye geri döndü?
Neden gururunu ayaklar altına aldı? Bir gururu var mıydı hala? Emilie insanda gurur bırakır mıydı? Aptal Emilie...Aptal Emilie.Aptal kız.O yeşil gözlü koca bir aptaldı.

Ya Fabien'e ne demeliydi? Neden ona mail atıyordu? Fabien kendini bilmezin tedkiydi.Fabien biliyor musun, sen kendini bilmezin birisin.Senden hiç hoşlanmıyorum.Seni hiç düşünmedim.Evlenmek mi? Seninle beş dakika aynı yerde durmaya bile dayanamıyorum.Ama Marcel senin gibi değil.Marcel şevkatli, Marcel duyarlı,Marcel beni seviyor.Marcel'i görmek beni heyecanlandırıyor.Biliyorum Emilie onu yeniden tek edecek.O zaman Marcel beni arayacak.Marcel bunu hep yapıyor.Ah küçük, şevkatli Marcel...Hata yapmayı ne de çok seviyorsun.Bu sefer seni yine affedeceğim Marcel.Bana iyi geliyorsun.Biliyor musun Marcel, beni bir daha aradığında seni köşedeki caféye davet edeceğim.Orada sana bir sütlü kahve ısmarlayacağım.Sonra eve çağırıp sana çektiğim fotoğrafları gösterceğim.Belki beni öpersin, kim bilir.Marcel yanımda olman bana iyi geliyor.Sana bir daha Fabien'den bahsetmeyeceğim,söz.Ama sen de bana Emilie'yi anlatma.

Çamaşırları yerine kaldıracağım Marcel.Gardrobun kapaklarını kapadığımda masanın başında oturuyor ol.Ben uyuya kalana kadar orada oturup biraz nane şekeri ye.İyi Geceler Marcel.

MERVE ARCASOY

Hiç yorum yok: