8 Mart 2010 Pazartesi

Il neige! (kar yağıyor!)



merhaba blogkız,
bu sabah biolojik saatim beni tam 08.30 da uyandırdı.kalkıp hemen banyo yaptım çünkü bankaya yetişmem gerekiyordu.hemen yıkanıp saçlarımı kuruttum.canım makyaj yapmak istemediği için sadece krem sürüp dışarı çıktım.yatak odam asmakat olduğu için çatıdaki pencereden kar yağdığını görmüştüm, şemsiyemi alıp,çizmelerimi giyip dışarı çıktım.ama kar çok yağıyordu.kaldırama çıkmaya yeltendim ama anladım ki feci kayıyor yerler ben de yoldan yürümeye başladım.bankaya giden kısa yolu kullanırsam düşüp bir yerlerimi kıracağımı anladım.saat tam 09.35 de oradaydım.işlemimi yaptıktan sonra mağazalara bakındım çünkü çizmem hem çok kayıyor hem de su alıyordu.fakat kardan ötürü her yer kapalıydı.ben de galleries lafayette'e gitmeye kadar verdim belki uygun fiyatlı deri bir çizme bulurum diye. fakat çizmeler 79 örodan başlıyordu.oradan çıkıp yeni açılan monoprix'ye gittim.biraz yiyecek birşeyler alıp eve geldim.nehrin üzerinden geçen köprüdeyken kayıp düşmekten çok korktum çünkü çok olağan bir durumdu.eve varıp pain au chocolat (pen o şokola) mı yiyip ablamla konuştum.

sonrasında canım sıkıldığı için yves rocher'nin yolunu tuttum elimde indirim kuponumla.
Yves rocher çok güvendiğim bir marka.hem hayvanlar üzerinde çalışmalar yapmıyor hem ürettikleri ürünler tamamen bitkisel hem de fiyatları uygun.neredeyse bütün makyaj ve güzellik malzemelerimi buradan alıyorum.bu güne kadar hiç bir ürününden memnun kalmadığım olmadı.içeri girdiğimde çalışan bayan bana gülerek ''ahh cesur biri fırtınaya rağmen'' dedi.o kadını pek bir severim.neyse dükkanın içinde tur atarak ürünler seçmeye başladım.ürünleri de burada sizlerle paylaşacağım.






ilk ürün: bu temizleyici ve arındırıcı bir maske. üzüm aromalı.
ikinci ürün: frambuazlı birkaç kez kullanımlık bir duş jeli.ben bu küçük duş jellerini seviyorum.tatile giderken de 200ml lik bir duş jeli taşımak hoş olmuyor,özellikle ben istanbul a giderken.
üçüncü ürün: tırnak besleyici ve parlatıcı cila
dördüncü ürün: ikili göz kalemi ama bu özel yayın. (édition spéciale)

gerekli linkleri buraya koyuyorum çok canınız sıkılırsa bakarsınız.bu arada bugüne kadar bir çok erkek yakınlarıma yves rocher nin ürünlerinden satın aldım ve herkes çok memnun kaldı.
http://www.yves-rocher.fr/control/main/
http://www.monoprix.fr/
http://www.galerieslafayette.com/content/votre-magasin/france/haussmann.html

2 yorum:

Gina dedi ki...

i can't read what you've written, but those are beautiful photos!

arkazoimerv dedi ki...

thank you for comment. i can try to translate it when i have time :) i study a lot for my law exams. thanks.see you!