19 Nisan 2010 Pazartesi


beni koyup gitme

Beni koyup gitme ne olursun
Durduğun yerde dur
Kendini martılarla bir tutma
Senin kanatların yok
Düşersin yorulursun
Beni koyup gitme ne olursun
Bir deniz kıyısında otur.
Gemiler sensiz gitsin bırak
Herkes gibi yaşasana sen
İşine gücüne baksana
Evlenirsin çocuğun olur
Beni koyup gitme ne olursun
Sonun kötüye varacak
Beni koyup gitme ne olursun
Elimi tutuyorlar ayağımı
Yetişemiyorum ardından
Hevesim olsa param olmuyor
Param olsa hevesim
Yaptıklarını affettim
Beni koyup gitme ne olursun
Seninle gelmeyeceğim yine de
Beni koyup gitme ne olursun


Beni koyup gitme diyebileceğim biri yok ama durduğu yerde durmasını istediğim biri var mesela.Gitmesin istiyorum başka bir şehre, bir başka ülkeye.
Hevesim olsa param olmuyor, param olsa hevesim...
Evlenirsin çocuğun olur.
Bunlar olur, benlar bana oluyor.Bunlar beni çok korkutuyor.
Gidicekler, o yüzden en önce ben gitmeliyim diyorum kendi kendime.Önce ben, ben,ben.
Önce onlar değil.Bırakıp gitmeli insan bırakılmaktansa.Kimseye mecbur olmamalı insan.Mecburiyet ve bağlılık yer bitirir insanı.
her an terkedecek şekilde sevmeli, garantisiz,şüpheli ve korkulu.Bundan gayrısı bizi hasta eder.Gidiverecek gibi kalkmalı her koltuktan, sigarayı sonuna kadar içmeden kalkmalı yerinden.İki yanaktan öpmemeli, tek yanaktan öpüp hızla kalkmalı.Acele bir kahve içmeli, fincanın dibini görmeden ayaklanmalı.Bırakıp gitmeli öylece.O seni bırakmadan hadi sen kalk git.Dinleme fazla sakın, yersiz.
Erkekleri dinlememeli, onlar pek anlamaz, düşünmez de.Kabul et,kalkıver yerinden.Hİç telaşlanma,sakın korkma.O bulur yolunu.Bir ev bulur.
Ama buldunmu da düşünenini tut kolundan sıkıca.Bağla bir sandalyeye.Uzunca süre dursun öylece salonun ta orta yerinde.Öyle beklet ki, öyle sev ki, öyle inandır ki iplerini çözsen bile kaçamasın.
O hata yapmadan bir tokat at ona.onun sana atacakalrından evvel.Bir çocuk dünyaya getir, ailen olsun.Onu ailen yap.Aileni otur ve yap tıpkı legolardan yapar gibi.İçine de koyuver küçük bebekleri,kıpırdayamasınlar.
İyice bağla kendine onları.
Bütün silahların hazır olsun.Cephaneleğini böylelikle kur.Bile bile evlen.Bile bile kur evi.BAktın olmuyor tüfeğini çıkar, tara bütün evi.Tara bütün eşyaları, herşeyi.Tüfeği pencereden at, hiç birşey olmamış gibi merdivenlerden in, insanlara günaydın de ve apartman kapısından çık.Çık dışarı, saçlarını iyice savur.Bir kafeye otur açıklıkta.Bir sigara yak.Bir kadeh şarap iste.Kimseye mecbur değilsin.
mecbur değilsin.

Hiç yorum yok: