4 Nisan 2010 Pazar

GORAN BREGOVIC 'i ÖZLEDİM!




Merhaba Merme'nin sayfası,
Meraba cınım naber? :))
Evet hava ısındıkça Goran'ı özlüyor özlüyor özlüyorum.Senin güzel şarkılarını ve güzel kafanı görmek için sabırsızlanıyorum.Temmuz ayını güzelleştiren bir etkinliksin sen.İki yıldır seni görmeye geliyorum.Her yıl kademe atlayıp daha çok para veriyorum bu yıl en önde olmak için fon oluşturacağım.Bakalım seni görmeye kiminle gideceğim? İlk yıl Tolga'yla gitmiştik.Farkında olmadan bir Issız Adam çekimine dahil olmuşuz meğersem.O gün onlarda orada Ada ve Alper ikilisinin konser günüymüş.Üstelik önümde oturan çocuğun da bebeklik ve çocukluk arkadaşım olduğunu farketmiştim.Tolga'yla gidişimizde Taksim'de buluştuk.O gün inanılmaz trafik vardı.Mecburen taksiye bindik Cemil Topuzlu'ya gitmek için.Ama Taksi şöförünü görür görmez Urfalı olduğunu anlamıştım ve hemen Şanlıurfa'ya dair ne biliyorsam anlatmaya başladım çünkü adamcağız bizim için o trafiğe bodoslama daldı.Küfür yememek için bütün sülalemi anlattım.E tabi soyadımı da söyleyince tanımaması mümkün değildi. nihahaha :)
İkinci gidişimde Karun'la bilet almak için İstiklal Kitapevi'ne gittik.Doğru olmayan paramla o bileti sevgili kredi kartımla satın aldım.Ama karar verirken bilet görevlisi az daha bize kafa atıyordu.ÇOk kararsızdık.Para yok ama gönül GOran'a ikinci sıradan bakmak istiyor :)) NEYse biz biletlerimizi aldık.KArun'lara gittik.İnanılmaz sıcak bir gündü.Sanırım ben o gün stajdan çıkıp gitmiştim Karun'lara.Karun sokaklarda fink attığı için kapıda kaldım ve ev sakinlerinden M.'nin gelişiyle apartmana giriş yaptım.Üstelik telefonumu da evde unutmuştum.NEyse biz GORAN'ı görmeye gittik.Müziğimizi dinledik, saçma sapan figürlerle dans ettik.Ellerimiz patlayan kadar alkışladık :) Oradan çıkışta Nişantaşı'nda çok sevdiğim sevgili CAFE ZONE' a gittik.Orada bir Türk Kahvesi içtik.Onu sigarayla perçinledik.Bu arada her zamanki gibi ayağımda sadece tipini beğendiğim ama ayağımı rahatsız eden bir ayakkabı vardı.Çünkü ben öyle alıyorum ayakkabılarımı.Sadece görüntüsüne bakarak :)))Bunu bütün arkadaşlarım bilip bana dehşetle bakıyor :) NEYse çok güzeldi.Yine gel Goran, görüşelim olur mu ? Ciao!

2 yorum:

Dudu dedi ki...

Balkan muziklerini cook cook sevip Goran Bregovic'i hic izlemedigimi fark ettirdin bana. Yazin belki denk gelirim ben de bir yerlerde...

arkazoimerv dedi ki...

mutlaka gitmelisin bence :) her yıl temmuz ayında geliyor.