13 Nisan 2010 Salı


Canım çok sigara istedi.geçen gün çekmecede buldum bir tane çok sevindim.Ama şimdi biliyorum ki yok.Sabah kalkıp hemen alacağım.Ferzan Özpetek'in yeni filmi Serseri Mayınlar'ın film müziklerini dinliyorum.Ders çalışmam gerek.Sanırım biraz daha oturup sonra başlayacağım.Bugün kiliseye gitmedim.Dün gitmiştim.Yanlış anlaşılmasın ama bu bir ihtiyaç kimseye söyleyemediklerimi orada ona söylüyorum ne yapayım.Eskiden daha çok dışarı çıkıp yürürdüm.Buraya alıştıkça sanki kırk yıllık bir muhit sakini gibi oldum.Belki değişir.Aklıma kötü şeyler geliyor.Onları düşünüp sıkılıyorum.Kötü kötü şeyler...
Babamı özledim bu akşam.Neyse.Bugün kendime bir tane siyah askılı bir tane de straplez bluz aldım.Çünkü yazın straplez bluz bulunmuyor,kıran giriyor.
Ne yazacağımı bilmiyorum.Ne yazsam birine batacak gibi geliyor.Çemberim daraldı.
Ne resmi görmek istersiniz? Nereye gitmek istersiniz?
Söyleyeceklerimi söyleyememek ne kötü.Konuşamamak.Zor iş.
Bugün dışarı çıktım.Kendimi gittikçe çirkin hissediyorum.Böyle oluyor bu günlerde.Bugün makyaj yaptım.Biraz daha iyi hissettim kendimi.En iyisi yarın okula gitmek.Bir de parayı nasıl harcıyorum hiç bilmiyorum.Aslında en yakın arkımla sohbet etmeye ihtiyacım var galiba ama yüzyüze.Bir de sigara içmek tabi herşeyi unutup.İstanbul'dakiler iyi.Herkesin selamı var sana blogkız.Havalar da ısındı ısınmasına ama...
22 yaşına girmek de istemiyorum ya işin aslı.Harala gürele geçti.Ferzan Özpetek ve Pedro Almodovar filmlerindeki gibi şarkılı ve renkli olsun hayat.Bir de takıntılı olduğum biri var.Onu özledim galiba.Onunla konuşurken rahatlıyorum, patır patır anlatıveriyorum.Onunla İspanya'nın güney bir şehrinde bir kahve içelim.Ben sigara içeyim, o bıraktı.Ona da hiç güvenilmez.Sadece ben konuşurken güvenyorum ama sonr birşey beklemeyeceksin ondan.Elinden fazlası gelmez.
Beynimde kemanlar çalıyor.Bir alçalıyor bir yükseliyor.Bir de gitar girsin araya.
Galiba Genova'ya gitmek istiyorum.Geçen yıl bir filmde görmüştüm.Çok beğendim.Ben şehirleri oranın insanlarının yatıklarını yaparak gezmekten hoşlanıyorum.Yani öyle heykel resmi çekmek sıkıyor beni.Havasını içime çekip etrafa bakmak gibi...
Bir de bir çeşmeye rastlarsam iyi olur.Biraz su içerim.

Merve ARCASOY

Hiç yorum yok: