9 Mayıs 2010 Pazar




Sezen AKSU'nun şarkısı : gün gelir




Uzaklardan bir ses zaman zaman


Fısıldar sanki adımı usul usul


Ve eğer yağmur yağıyorsa bir de o akşam


Her damla çelik misali ağırlaşır


Kulaklarım çınlamıyor ne zamandır


Beni hasretle anan biri yok artık herhal


Bir garip bencil duygu ki ruhumu sarar


İçtiğim içkinin buruk lezzeti acılanır


Gün gelir serseri ruhum elbet


Acının lezzetine de alışır mı alışır


Alt tarafı insanım işte herkes gibi


Aklım ara sıra olsa da




REFLÜ git başımdan ben sana göre değilim


Ölümüm birden olacak seziyorum.


Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim


REFLÜ git başımdan istemiyorum




bu reflü şiirini de Atilla İlhan'ın Aysel'inden dönüştürdüm. oldu gibi. bu gün kaybolsun ortadan.
Nota Bene: Fotoğraflar Nuri Bilge Celan'ın Turkey Cinemascope serisinden.

1 yorum:

Nadji dedi ki...

La traduction ne nous permet pas d'apprécier les mots à leur juste valeur.
Dommage.
A bientôt.